Wednesday, April 7, 2010

Selesai. Titik.

DONE DONE DONE


 

Setelah dihitung-hitung, ENAM projek, EMPAT presentation dan TUJUH kertas peperiksaan dalam masa TIGA minggu akhirnya aku sudah selesai semua nya. Semester ini sudah berakhir. SELESAI. TITIK.

Yaa aku boleh katakan bahawa aku berubah sedikit semester ini. Cuak tahu. Aku tak mahu gagal mana-mana subjek. Sepanjang tempoh peperiksaan, aku belajar bersama-sama rakan sekelas di Engin saban malam. Seperti biasalah, tujuan sampingan aku belajar dengan mereka sudah tentu kerana aku boleh jumpa Bro H. MUKA MERAH-MERAH.

Seusai kertas peperiksaan petang tadi, mahu saja aku melompat sambil menjerit-jerit dalam KAED Gallery itu. Namun, aku masih belum gila walaupun Che Wan selalu bilang aku tidak pernah ada hormon waras. Okay tiada kaitan. Bimbang juga kalau aku menjerit kegembiraan nanti cikgu pasti membaling jam dinding tepat ke muka aku. BAYANGKAN.

Penat gila tahu? Tidak cukup rehat satu hal, tidak cukup tidur sudah tentu dua tiga hal. Kamu tahu bukan aku ini memang penggemar tidur yang tegar. Bukan itu saja, masa peperiksaan MSD aku sempat demam lagi. Tak boleh nak salahkan cuaca sebab aku memang pembenci sayur. "Padan muka kau Seri". Dalam 6 jam aku telan 5 biji panadol actifast. Selepas itu, faham-faham saja lah. Sudah tentu aku menjadi gila dan ketawa tanpa henti.

Ahh kering idea pula mahu updet blog. Nanti lah aku sambung. Mengantuk tahu.


 

p/s: setelah mendapat tidur yang ideal baru aku sambung okay. THA THA (:


 

Wassalam.

2 comments:

Anonymous said...

x update ktk pun blog ka? kmk enjoy bc blog tak.. pat k mek tetak n ngilang mslh yg byk glk tok.. :)

hannaH said...

hehe..klak2 keh kmk updet..gk bz packing brg2..hehe.tenkiu maca blog mek.do leave ur comment keh.