Monday, August 2, 2010

Tukang Iklan vs. Tukang Kek Lapis.

Okay jika anda perasan aku sudah letak nuffnang kat blog aku. Sila lah klik jika kamu simpati pada aku. Sila silaa jangan malu2. Tak perlu bayar sesen pun.

Aku mahu promosi kan kek lapis Sarawak. Sempena nak raya tak lama lagi kan. Sila lah lihat2 dulu kek lapis di bawah. Jika berkenan sila hubungi aku di talian hayat 013-6287850. 

*Amaran keras: nombor yang diberikan atas urusan bisnes sahaja. Sesiapa yang mahu melucah, aku boleh tolong forward ke balai polisi. Sekian.


***********************************************


Kek Lapis Batik Sarawak




Kek Lapis Blueberry




Kek Lapis Chocolate Cheese







Kek Lapis Cindai








Kek Lapis Coklat Almond






Kek Lapis Evergreen





Kek Lapis Horlick





Kek Lapis Madu Lebah





Kek Lapis Mutiara




Kek Lapis Mutiara Kenyalang





Kek Lapis Sisik Ikan







Ukuran Kek: 3.5 inci x 10 inci


Kek Lapis Roll dan Kek bersaiz satu acuan boleh ditempah



***********************************************


Okay jika ada sebarang pertanyaan tentang harga dan penghantaran sila hubungi aku. Tempahan sekitar Kuala Lumpur dan Johor Bahru (Singapura boleh dibincangkan) akan dihantar terus by hand manakala di luar  kawasan penghantaran dibuat menggunakan pos.





"Ya Allah. Permudahkan lah jalan hidupku. Amin."



Wassalam.


2 comments:

Ummu Fateh said...
This comment has been removed by the author.
Ummu Fateh said...

kak sri...mok tauk rega...bpa kitak jual ya...?