Thursday, September 30, 2010

Kenapa Aku Berfikiran Lucah Sekarang?

Baru baca tajuk entri si Sheeda pasal hujan aku tiba-tiba berfikiran lucah. Hairan. Sepatutnya aku berfikiran begini, "Ehh baju kat ampaian tu dah 3 hari, takkan tunggu reput berhujan berpanas baru nak angkat?".

Dalam entri itu pun beliau sebut pasal keengganan beliau menghubungi aku yang baru selamat selepas temuduga atas alasan mahu jimat duit untuk kahwin. Orang lain boleh la kau tipu. Ini aku Seri. Kau tu ketiak busuk pun aku tahu. Okay aku hilang motif.

Tak sebenarnya aku sakit hati sebab beliau call aku 12.30 tengah malam semata-mata mahu menunjuk-nunjuk assignment beliau sudah siap. Dan sekarang aku tak boleh tidur. Demm.

Tiba-tiba, beliau tanpa rasa bersalah ajak aku YM.



"Hey si gadis. Tak tido lagi ke?"

"KAU PUNYA PASAL LAH AKU TAK BOLEH TIDO GILA."


Lihat. Nama timangan baru beliau GILA.


"Ahh kau pun bersalah sebab suruh aku minum kat kopi kat Old Town. Ehh macam mana nak betulkan jam dalam blog aku ni. Masa dia asyik salah je."

"EHH DAH KO DUDUK KUTUB UTARA MEMANG LA MASA DIA TAK IKUT JAM MALAYSIA!"


Hati aku keji. Ya aku pun teruskan kutuk beliau habis-habisan dalam Faceboob ehh Facebook. Lihat aku berfikiran lucah lagi. Aku belajar perkataan baru juga. Bangga!

Shida cakap BANJI ialah BUNGEE. Jadi aku dengan senang hati mengeji beliau.


"Aku anti orang memelayukan bahasa asing. Nyaris aku ingat ko cakap BAJINGAN tadi."


Ok lah. Mahu cuba tutup mata. Patut tutup facebook dulu baru boleh lena. Selamat selamat semua. Tata.


Wassalam.


2 comments:

Faizal n Fashitah said...

Huhhh? slamat malam? bok kol 4 tok. gik ptg hari tok koh..

hannaH said...

Faizal&Fashitah..yalah ktk makey jam dubai nun..sik sama jam kita..