Tuesday, February 2, 2010

Ugly Betty season 3..

***Entri ini dibuat dalam bahasa melayu untuk tujuan memudahkan pembaca(s) bukan Sarawakian.(adakahh org nak maca blog aku?Ok stop it seri!).Bagi Sarawakian yang 'ingga' dengan entri ini sila begerak keluar di dalam barisan dan dahulukan warga emas,golongan kurang upaya & bayi ehh kanak-kanak.

Wahh ini adalah simptom-simptom LOSER dimana rajin menhapdet blog sehari dua kali seperti pengambilan ubat ketika demam. (cepat2 buat 'L' dengan ibu jari dan jari telunjuk then letak kat dahi)

Tercarik-carik Ugly Betty Season 3.Seyessssssssss naktengok season 3 since dah tgk season 1,2 & 4.Prektis melangkau.Gimme gimme gimme moreee.Sape yang sudi bagi la saya *sambil wat mata berair meraih minta simpati*.Sungguh teruja can't stop wathing Ugly Betty.Tiap kali tengok mesti gelak macam orang gila.Ehmm kalo tak tengok cerita lawak pun gelak tetapppp mampu memecahkan dinding compartment hostel sehingga bilik 4 boleh jadi 1 bilik besar.

i dun know y i like henry??hahahhaha skema badut sungguh.

Tetiba cam rasa nak wat entri pasal Valentine.Sila jangan salah anggap.Tajuk tersebut untuk menceritakan kisah sebenar tiada yang benar selain yang benar-benar belaka.But still need more idea to write on that.Huhhh okayh.Ngantok.Penat.Mari kita tido untuk mengelakkan mata panda pada besok hari.Esok class 8am.Semangat semangat semangat.Tido didahulukan Score A paper diutamakan.

Wassalam.

2 comments:

ajezahmad said...

Download jer kat Syok.org. Aku dah tgk season 4 kot. :p

Btw, kalo ko nak beli, member aku ada sorg wat bisnes dvd kat uia. JEfri kenal? Nak no dia? Msg aku yer.

hannaH said...

season 4 aku dah tengok..tapi aku tgk season 4 pastu stat season 1 and 2.pastu season 3 xde source.huhu mls la nak donlot or beli..ingt nak bli external pastu sedut dari sape2 jek..hehehhehehehe..bleyyy.