Thursday, February 11, 2010

Rompakan Tak Bertauliah..

Yaa aku tahu la benda tu aku dapat free.Aku tahu benda tu rega murah jek.Aku tahu kalo nak mintak satu,Bro Sapora leh bagi sepuloh.Walaupun benda tu tak cantik,murah senang nak dapat tapi benda tu berharga untuk aku tahu??

Kalo aku dapat perampok tu aku bagi sepakan maut sekali.Kot ye pun kalo berkenan mintak lah kat aku.Paham tak bila orang bagi notes kat atas tu "Tolong Jangan Sentuh".Ke perlu aku letak "Tolong Jangan Curik.Haa Kalau Curik Tuhan Nampak".Perluke??

Tahu tak bila kamu (bukan kamu ya my reader tapi si perampok tu) dah amik benda tu,kerja saya dah jadi cacat!Tahu tak POTENTIOMETER tu kalau takde macam mana Bro Sapora nak test circuit aku.Dari Smart Light jadi SEMAK LIGHT.Huishhh emo okayh.

haaa agak-agak ar nak pinjam aku tak kesah..klo curik aku kesah la

Aku cukup tak paham nape la budak tu nak hamek components aku.Siottttttt jek.Macam takleh mintak kat lab technician.Nak jugak cabut dari veroboard aku.APAKAHHHH?urghhh.Okay i need kipas now...


Wassalam.

3 comments:

xOxO~fixa~ said...

apa ke bodo sgt perompak tuh...
aku nak g santau dia la...gitteww statement aku kan...mampo ko...sok ko tgk sape2 yg buncit tu la perompak nya...tapi kalo sedia ada buncit dikira x?hahaha...

tamo mrh2 k...kita kan group gojes..huhu...
pose gojes ok...

dukunlintahplk said...

sepatutnya ktk masang karan sak urg nyabut ya kenak short circuit lalu sot.. hehe

hannaH said...

fixa...klo Dr. Rifki yg dari azali buncit cmner?hahha ai tetap gojas walau muka aii marah.hahah mampu kau.

pak dukun..yalah lpak indah nak masang.aihhh sak ati mek eh..