Sunday, February 14, 2010

14th FEBRUARY

Korang terpiker hari ni hari apa?Ehh eh terslip plak bahasa Sarawak.TERFIKIR okayh.

A. Tahun Baru Cina
B. Valentine's Day
C. Hari Jadi Bong Azmir
D. Hari Ahad

E. Kesemua yang diatas benar tiada yang benar selain yang benar-benar belaka

Ohh by the way (sambil waving jari telunjuk macam Tyra Bank).Selamat hari tua buat Bong Azmir Bong Hata.Selamat menempoh usia suku abad.Wohh macam gempaq kan bila cakap suku ABAD.Padehal baru 25 tahun.25 tu angka yang bagus tahu?Usia jubli perak(orang Melayu cakap Silver Jubilee).Sama angka dengan penubuhan IIUM gitu.Hahh mampu kau.Tu jek aku tahu.Kalau tanya sapa Canselor IIUM?Harems aku enggak bisa menjawap!

Hari tu aku cakap nak buat entri pasal Valentine's Day.Ape nak cakap ehh.Aku tak celebrate Valentine's Day.Aku tak pernah Celebrate.Tak akan celebrate kot.Kalau jadi macam Bong mungkin beliau ada alasan nak sambut hari ni sebab hari jadi beliau.Tapi teringat kalau Kamaliah masih ada dah tentu aku keluar ngan dia arini.Sebab utama nya kitorang ni lesbian.Ehh bukan bukan.Kitorang ni jek single ladies (sila pasang mode Single ladies Beyonce) dalam geng kitorang.Yaa bila aku maksudkan GENG tu sudah tentu ahli-ahli nya adalah AKU, KAMALIAH, SHEEDA, AKU, KAMALIAH, SHEEDA, AKU, KAMALIAH & SHEEDA (sila gunakan teknik mengulang untuk efek "ramainye kawan ko Seri".Kamu nampak tak betapa kami golongan loser tak banyak kawan.NOKTAH.

Dulu masa aku ada boifren (Seri,dat was sooooo SIX YEARS ago okayh).Ehh dengar la aku nak cerita jugak ni.Dulu masa kapel pun aku tak celebrate.Sebab nya EX-boifren aku tu kedekut taknak beli hadiah.Eh tak tak.Sebab aku dok KL dan dia kat Sarawak.So takde nak sambut-sambut menda alah ni.Bila dah clash dan aku loser-takde-boifren-lagi-sampai-sekarang akan menyambut hari kasih sayang ngan Kamal my rumies.Kami ibarat Romeo dan Juliet.Bila saya maksudkan Romeo & Juliet, kena ingat saya Juliet dan Kamal Romeo.Kenapa??(Hanya Aku,Kamal & Sheeda saja tahu)HAHAHAHHA.Tak lawak okayh Seri.

Macam-macam acara orang buat arini kan.Acara pemberian ang pao,acara membeli belah seperti tiada esok hari (iyelah kalau tunggu besok SALE dah abes daa) dan tak kurang juga acara balik ke Marudi bersama geng bas sekolah.Ya aku maksudkan Asrul,Boy a.k.a Gayboy,Ajieb dan Donna.Mereka ini geng bas sekolah aku sejak 18 tahun lepas.Balik Marudi kemudian lepak-ing di kedai makan Ajieb adalah sesuatu kenikmatan yang aku impikan dan menjadikan suasana lepak itu menjadi lebih dramatik adalah di mana Ajieb dengan keji menghantar MMS memperlihatkan mereka tengah lepak.Sungguh keji bukan?

Aku jeles okayh!

FINEE kawan-kawan.Tunggu aku balik Sarawak for good bulan 6 ini.Aku mahu kamu lepak dengan aku setiap malam tahu.Ohh sekarang nak tunjuk gambar terkini circuit aku yang telah dirampok Potentiometer nya oleh seorang makhluk tak berhati perut.

Sepatutnya benda besi itu ada tiga tapi sekarang tinggal dua


Hahh godam-godam henpon baru terjumpa balik gamba ni.Aku amik gamba ni kat tandas kat Flamingo Hotel.Cuba teka dia tulis apa..

pandang betul-betul,tarik napas dan sila jawap

Kamu tahu mula-mula aku baca,aku ingat dia tulis "Harap Maaf.BERUK ni!!!Rusak"

Ropa-ropa nya "Harap Maaf.Benda ni!!!Rusak".WTF (wat the fish!).Itulah Seri lain kali jangan berfikiran pelik-pelik.Hmpfff.

p/s: Enjoy your cuti y'all.Tha-Tha.

Wassalam.

2 comments:

weirdome said...

hahahahahahahahahahha.
"serikamalshidaserikamalshida.."
gila loser dow! mish u gelpren!

hannaH said...

hahahhaha mish u too my gilpren!rindu nak poret oi.