Saturday, February 13, 2010

Happy Chinese New Year 2010

Gong Xi Fatt Chai aku ucapkan kepada semua rakyat Malaysia berbangsa cina yang menyambut Tahun Baru Cina.Tahun ni tahun HARIMAU kan.Wohh grrrr grrr.Ehh ini harimau versi gatal tau.

Aku kecilkan skop ucapan aku untuk semua ex-classmate aku batch 2002 SMK Telang Usan.Walaupun sepanjang dua tahun hanya aku seorang yang bukan berbangsa cina tapi korang tetap tabah melayan aku.Wahhh gitu 1Malaysia sangat kan.

Disebabkan terdapat isu2 sensitif dan kesentapan berlaku maka aku me-remove nama semua kawan2 yg ada dalam entri ini. 

    Okayh dah complete sume.So aku harap korang semua gumbiera di hari raya besok.Jangan main mercun sampai putus tangan (nape Melayu jek selalu main sampai putus tangan,kaki,jari etc?).

    p/s: cepat la kawen korang sume aku nak ang pao.muahahhaha.

    Wassalam.

    No comments: