Tuesday, July 20, 2010

Melakukan Senaman Muka Dalam Aksi Pantas.

Lagi 2 minit mahu pukul 12 tengah malam. Tapi minah2 kat bilik sebelah telah  memekak secara marathon dari pukul 8 malam!

Aku panggil minah sebab manusia tak reti bahasa gelak macam syaittt. Ehh agak2 lah dah pukul 12 mesti la jiran2 dah tidur. Bengap ubi sangat ke? Tak paham2 lagi aku dah tutup lampu siap dah kibas katil kuat2 tadi?

Paling tak boleh tahan siap memekak menjerit cerita pasal cukur teetttt. Euwwwhh peliss!


TMI okay TMI!!!!!!


Cerita dalam kadar volume sederhana boleh tak?


BAB*!


Ya aku mencarut. Sebab time ni perut aku dah sakit memulas. Kepala nyut nyut sebab dari tadi diorang memekak. Dah tak boleh tidur. Urghhhhhhh!!!!

Okay aku emosi. Mahu cari kapas sumbat telinga banyak2.


Sekian terima kasih.


Wassalam.


3 comments:

AmirFX said...

Coba ktk try entak kosi meja.. Neytauk sidak perasan kewujudan org lain d sia... hehe... Sabar jak aaa...

Faizal n Fashitah said...

TMI ya sama ngan TMNET ka? :|

hannaH said...

amir..mek dah try ngibas katil mek koat2..reaksi cdak??? makin nambah volume sora..sak ati!

faizal&fashitah..TMI(too much info)..TMNET ya sedara belah bapak menakan TMI.