Wednesday, October 13, 2010

Tangan Kanan Rasa Gatal-Gatal. (Entri Khas 10/10/10).

Entri ini untuk kejadian 10hb October 2010. Hari ini baru ada masa mahu buat.

Kamu pernah dengar mitos mengatakan jika tangan kanan rasa gatal maka kamu akan menerima duit? Aku juga rasa gatal2 tangan masa kerja petang tadi.

Seperti biasa kerja memang penat. Jika aku kira, 17 jam aku berada di luar. 7 jam saja aku ada masa untuk tidur. Disebabkan Ahad aku off day, maka aku membuat keputusan untuk tidur lambat pada malam tadi.

Aku pun main lah peraduan 2Good 2Be True. Peraduan Match Number yang dianjurkan oleh CIMB. Sudah 3 minggu aku mencuba tidak pernah berjaya. Maka dengan tidak disangka-sangka.








Kamu nampak bukan nombor bertuah aku??








Sila klik unutk tumbesaran gigi yang kuat!




Aku menang y'all. Jadi dengan penuh rasa tamak haloba aku menunggu pihak CIMB membuat panggilan pada hari Isnin untuk mengesahkan kemenangan aku. 

Tengahari nya staff CIMB telah menghubungi aku dan meminta akaun CIMB untuk proses memasukkan duit yang aku menang.

Alhamdulillah. Jadi aku sudah boleh mula menabung untuk membeli 'sesuatu' yang aku dah lama inginkan. Hekhekhek. 

Kepada kakak ku, jangan nak membodek. Kalau kau bodek, maka hadiah perkahwinan mu aku terpaksa batalkan. Sekian.



"Ya Allah. Permudahkan lah jalan hidup ku. Amin."



Wassalam.


6 comments:

Faizal n Fashitah said...

Brapa RM ka hadiahnya ka? mintak mek skit bleh? ehek

hannaH said...

Faizal&Fashitah..sik banyak..cukup2 k kumpul meli Macbook jak..hahaa.

AmirFX said...

Cukup2 k meli MacBook? Byk juak prize ya... Bahagi sikit.. Ktk tok seh nemiak.. Sikleh mbak byk gilak duit.. haha... Nway, tahniah2...

hannaH said...

Amir..ayat ya sik complete..cukup2 k meli macbook mun di darab ngan 10.hahaa.nway tq!

SEN said...

tahniah2..!murah rejeki ktk..

hannaH said...

SEN..makseh..huhu.