Sunday, October 17, 2010

Pondan Masuk Tandas Wanita Atau Lelaki? (Kemusykilan Akhirnya Terjawab).

Tadi lepas lunch aku pergi lah ke tandas. Mahu touch-up sikit. Wahh sejak kerja sebagai Customer Service Assistant aku dah kembali agungkan bahasa barat. Katanyaaa.

Berbalik cerita aku pergi ke tandas. Ini kali kedua aku melihat staff pondan memasuki tandas wanita. Mula-mula aku fikir,

Samada perempuan itu berwajah seperti pondan dan memang patut pun beliau masuk tandas wanita.

Atau beliau sememangnya pondan dan masuk tandas wanita?? Haa.

Hari ini baru lah aku tahu mereka-mereka ini sememangnya sah pondan dan masuk tandas wanita. Apeda hal pondan masuk tandas wanita kan? Aku pun tahu mereka takkan rogol aku.

Tapi masalah nya kerana mereka lah tandas wanita selalu penuh sebab dorang guna tandas sangat lama okai??

Setahu aku, mereka kencing berdiri bukan? Jadi apa yang membuatkan mereka kencing lama??

Aki cakap mereka lama sebab nak betulkan TUTT!!

Aku rasa betul apa Aki bilang tadi. Paling tak boleh tahan siap keluar tandas buat muka ketat. Aku bukan lah berfikiran kolot tapi aku boleh terima kaum pondan ini kalau mereka tahu SENYUM!

Okay lah. Besok aku kerja setengah hari. HARI SELASA AKU PERGI KE KUCHING UNTUK TEMUDUGA SESCO.

Lihat aku ter-CAPSLOCK sebab saja aku mahu kamu semua tahu aku pulang ke Sarawak minggu depan.

Sekian.



"Ya Allah. Permudahkan lah jalan hidup ku. Amin."




Wassalam.



5 comments:

AmirFX said...

Pondan ptt d hapuskan dari muka bumi tok.. Kmk tok anti nar ngn dak pondan.. Nway, gud luck untuk interview ya kelak...

Faizal n Fashitah said...

Kitak patut tilitkan pondan ya..tanggarkan camne cara daknya kemeh ekekee. Anyway, wish u luck in yr intebiu okeh XD

hannaH said...

Amir..mek xda kuasa bulan cam sailormoon bah k menghapuskan cdak..huhu tq.

Faizal&Fashitah..isok mek harus nilit gney nya bekemeh..tq juak for the wish.

Unknown said...

haha,.mmg la lme drg msok toilet,..nak btul kan "tutt" sbb drg pki g-string :)
hahahah
**gelak golek3

hannaH said...

Aki..betul ke pakai G string..x melencong ke tutttt dia??hahahhahaha..