Monday, January 4, 2010

Fresh start

Huh..ahernya aku dah bejaya polah blog pakey subjek MSD..lelah becarik title utk blog ya last2 aku namakan second blog aku MEJIKLAMP.nak polah Aladdin & magic lamp tapi sidak clasmet dah makey.So bekerah otak carik yang lain.Blog tok khas untuk updet projek mekorang since lecturer mekorg ya meWAJIPkan blog tok supaya nya dapat monitor keja2 mekorang.


As a fresh start untuk new year..aku dah ada satu azam baru.Aku dah start makey diary.First as an organizer..and second as "buku nota Doraemon".Aku tok suka nulis no esemen merata2 sampey ilang ntah cne.Last2 mintak rah clasmet nombor soklan.Nang suka molah keja duak tiga kali.Buku pakey nulis messy2 ya nang lah ada tapi sik dapat jadi organizer since nya sik organize and byk lukisan pelek2 aku mun time boring lam class.Hurmmmm.So the best solution is DIARY.heheh..sik pernah2 ku nulis diary.Tapi sekpa..everything dalam idup tok mesti ada titik permulaan nak.InsyaAllah aku arap bejaya lah azam ku taun tok.


Okayh bebeh.Aku nak molah research utk project MSD.Mun rajin lawat2 la blog MEJIKLAMP aku ya..hehe..insyaAllah aku sik mengabaikan blog tok juak wpon terpaksa salu updet blog sigek ya.


"Ya Allah.Permudahkan lah jalan hidupku.Amin."


Wassalam.

2 comments:

dhya said...

dear diary,(haha.rasa vampire diaries jak!)good luck kak seri ;)

hannaH said...

aok vampire diaries yg hero sgt cool dr blkg (dr blkg jak la)and vampire yg rajin nulis diary.oooo stefan yg sgt cool.hahhaha..aihh da juak lagu dear diary kan?lagu indon bah..sik ingt sapa nyanyi..hehe nway tenkiu2..