Friday, January 15, 2010

sik penah penah..

GEDEBUKKKKKKKKK...tetiba silent...(tok bukan sound epek buah nangka gugok)

Aku & Sheeda (rumet ku) dah nebes sambil mata terus carik laptop foreigner depan mekorg.Adakah laptop nya pecah kak tegugok.Tapiiii..cam sik cayak jak nangga laptop ya depan mata mekorang,maseh gik ada tapi tuan empunya tetiba lenyap???????huh???wat the happen-ing??what the sound of buah nangka gugok??ney tuan empunya laptop ya??

Tetiba sorang gik foreigner memapah tuan empunya laptop ya bangun.Rupa-rupanyaaaaa..HAHAHAHAHA boleh sik bunyik tadik ya bunyik orang tegugok dari kersi!!Aku rasa dah bepuloh2 kali sa ku dudok makey kersi ya sik penah penah juak apa apa.Skali rompuan ya dudok sik sampey sejam alu patah kaki kersi ya.Sekaligus mengakibatkan bunyi nangka yang sungguh mengaibkan ya.

Aku tek gik juak nahan tetak katan ku nebes macam2 jak d mejin.ney tauk kersi ya patah melukak bu**t nya ka nak..ney tauk la.Dlm masa yg sama si shida tok duhal nahan tetak juak.Walapon duduk sebelah2 mekorg sempat ber-ym katan nya tek sikmok la ngumpat foreigner ya.Datang nya paham matilahhhh kenak geramus mek duak.So..sila abaikan bahasa melaya di bah tok.Seyes aku ingga juak.

Sheeda:woi..org ape kat depan kite ni?bunyi cam cakap cine..

Aku:ntah..muke cam keling tapi bhs die pelik2.aku thn gelak ni tgk die jatuh kerusi tadi.


Sheeda:ko jangan cakap..aku tgh tahan gelak gak ni (sambil ya bahu nya berenjut2 nahan tetak)


Aku:hahahahhahaha..(tetak dalam ati wpon mata beraik2)


Sheeda:ko tnye la sister tu pe perasaan die jatuh tadi?hahahaha


Aku:Gilerrrr ko!nampak pe die makan?x memasal aku mandi kuah bakso.


cemmtuk la rupe kersi ya patah kaki belakang..

Bukan ku nang netak rompuan ya.Kesian pun ada.Mesti nya makan bakso ya sambil nahan sakit rah bontot bah.Kuat sekali bunyi nya gugok.Yalah moral of the story mun duduk rak kersi ya sopan santun la sikit hoh.Boh ko nak kinja2 bah.Nahhhh ujung2 patah kaki kersi ko juak jadi bahan tetak aku..HAHHAHAHA..motipppp??

Wassalam.

No comments: