Thursday, December 31, 2009

season finale 2009 - drama & kontrolbesi

Drama anak wayang ku sepanjang 2009.

New Year 2009 Celebration at Royale Bintang Suite.


January 2009 - Dinner anak2 Sarawak rah Saloma Bistro


April 2009 - Pieja turun KL molah clearance konvo


22nd May 2009 - Selamat Hari Tua-ku celebrate rah JB



August 2009 - MISI persatuan anak2 Sarawak UIA molah BBQ kat tunnel sebelah HS


August 2009 - Ramadhan.Aku, Kamal & Sheeda sungkey rah Kenny Rogers



October 2009 - Syawal kat Marudi.walaupun sik raya kat hometown but stil aku hepi


November 2009 - before final exam kayo-kayo ngan nono g exhibition photog Chot Touch


November 2009 - lepas abis final exam kayo-kayo ngan junior


December 2009 - recently.my beloved famili datang holiday rah JB sambil ngagak kakak aku yg keja cya.miss them so much.


Untuk 2009 yang nak pergi n 2010 yang nak datang..aku sik deman banyak2, aku harap 2010 tok taun last aku begelar student.

"Ya Allah.Permudahkan lah jalan hidup ku.Amin."

Wassalam.

3 comments:

dhya said...

oit!pahal sik dpt di chat rah chat box you ya?anyway,you are soooo like your mother!!!!helo makcik :) kamek kawan seri.hee

hannaH said...

yakah?kaktok ai mikik nya lah..yahhh bok yu tauk ai kedak mak ai..hahaha..oleh kerna org salu muji mak ai kachak so ai kachak juak lah nak??hahahha.

hannaH said...

ok dhya-gojas-pajura..dah leh chat dah rah chatbox ya..hoho..