Wednesday, December 2, 2009

..You said move on..where do I go??

..nang cun timing nya nak muncul.

2hb Nov:demo Final Year Project II
3hb Nov:presentation Final Year Project II
3hb Nov:regis subjek sem II,session 2009/2010
6hb Nov:check out LIDV-check in Mahallah sem II
7hb Nov:anta full repot-hard cover
10hb Nov:exhibition/poster day Final Year Project II

banyak gila list ku.Pi time2 camtok la nya nak muncul.Aku sik paham wujud orang yang tersangat amat selfish camtok.hmmpfff its been five years duhhh.Every year aku try nak move on.Setiap taun juak nya akan muncul.Technically juz nanyak kabar.Pi literally nya nang ngalang ku nak move on.

Aku merik nya space untuk move on.Nya dah move on..dah 3 kali ku rasa betukar chan.Aku sikda pun nak move on pia ilak.Sik payah nak bergerek..cukupla merik ku space nak bernapas bah.

Dah nyawa ku sempey molah FYP..nya gik muncul ne sik tempa sa palak ku.Pelis la.Aku sanggup bah begging mintak nya sik muncul camtok gik.Lima taun lepas nya begging suroh aku melupak nya,ditinggal nya aku mantak2.Tok nak nanyak kaba suma ya bg aku sik pelu.Aku nak benapas pun dah cukup senak rasa ku.

"You said move on..where do I go??"..cne ku nak tuju mun tiap kali ya ko jadi shadow??pfffttt pelis la..cakap bia pakey utak bkn k palaktut.

"Ya Allah..permudahkanlah jalan hidup ku.Dan berikanlah jodoh terbaik buat ku.Amin."

Wassalam.

No comments: