Thursday, December 3, 2009

hari presentasi FYP

Dimulakan dengan Bismillah..diakhiri dengan wassalam.

Camya lah tek ku present depan Dr. Riza, Dr. Nahrul & Dr. Asan Ghani.Nebesss sa nak tekemih2 jak depan ya.Nasip Dr. Riza kakya keluar.so aku ngadap dua org examiner jak.Lagipun aku sik berapa paham pa di kakar Dr. Riza ya koatan slang indon nya pekat ilak..leh sik nya madah

"Plis sisterr (emphasize kan urup R ya)..exploree..exploreeee.."

Paduhal nya tek nyuroh sister ya skip slide nya koatan banyak ilak..boreenggg nya nenga bah.Urghhh..mun nya jaga ku tek mok juak ku insist kakar indo even though mesti kakar english.

"Enggak mau pak riza..saya mau ngomong indo jugak..enggak mau ngomong ingrishhh"

Satu gik..Sedehhhhh ku Superviser terchenta sik datang.Dah duak2 presentation FYP aku nya sik ada.Patut ka gya.Sik supportive bah..duehh emo indah aku tok.Pi alhamdulillah lah sebab aku dah lepas dah.Tinggal nunggu poster exhibition jak..huhu..one steap ahead nak sampey finishing line.

Oklah..too tired to smile..toooo hepi to sleep.Ku nak setel regis subjek k sem depan jak lagik tok.

"Ya Allah..permudahkanlah jalan hidupku.Amin"

Wassalam.

2 comments:

ixaty said...

Allah akan permudahkan jalan ko Sri, I just know He will! take care!

hannaH said...

xaty..tenkiu..u too.