Wednesday, November 11, 2009

Ini betul punya merah eh marah!

The worst night begin. Seriously I do SAD. Owh occay..mesti nya hepi aku molah gya.urghh..apa tek nya nang suka ngasak ati ku koh.aku saiko saiko saiko..I deleted HIM from my Facebook. But I can't even delete HIM from my YM list..haha.As I said one day aku patut melupak nya bah.So tok first step kali.Engkali juak lah.Mun juak lah.Mun timun..mun sukun?ndak ku beghaneyyy.Aku tetap juak mok ngerepak lam blog ku tok sebab aku tauk nya mesti sik baca blog aku.(Konpiden ya penting).Sik nya paham juak bah nak maca entri ku tok.Sedeh juak aku ngenang dah sikda gik kawan pakey ku begasak bercerita smpey subuh..nya lah kawan pakey ku kelayi lamak-lamak tok.hmmphhff.Sapa nyuroh nya cabar aku!seyes nang asak ati ku malam tok eyh.Mun sik,sik la juak ku sampey ati nak delete nya nak.Dah sekpat ku nak pak nya lam wall nya.Hmmm sik pa lah..d worst nite begin.Andd I will miss the time aku penah kelayi ngan nya.


URGHHHHH.PFFFFTTTTT.CHEMMNITUK????


SERIUS OIII AKU SEDEH.SEYESSS TAIK (read:SHIT).


MOK JUAK KU MENCARUT.


BABUN! -->asa best la ku mencarut.


Wassalam.

No comments: