Friday, November 20, 2009

ending final exam

fuhhhhhhhh *ini adalah aksi mengeluh bukan melepaskan angin akibat menahan kentut..

Exam dah abis tapi bahana FYP2 lom abes gik.Takat tok aku dah siap wat experiment yang Dr. Amir suh polah.Isok nak nemu nya.Perghhhh last minit bok ku nak nemu nya..hahha padahal 26hb tok dah anta repot ah department!

Marek aku langsong sik tido sebab nak nyiapkan experiment ya.Alhamdulillah ahernya siap juak.Aku harap Dr. Amir sik marah aku koatan dah lamak menghilangkan diri..hahaha..jaik nya aku!

Mudahan Dr. Amir approve suma-suma result ya then aku leh proceed buat repot.Aku dah mena-mena sik larat tok.Mun nya approve result ya baruk aku dedahkan experiment yang aku polah ya lam blog tok..hehe.Simpan sebagai kenangan bah.

Ok lah.Aku malas nak ngereco.Utak ku dah lelah ilak.Lagikpun lom da mood nak poret.Aku gik mikir arah tuju idup ku time tok.There is so many thing aku pelu polah.Nothing I can fix.Benda dah jadi..but I will try my best to make my life easier rather than making it complicated as before this.huhu.Ok lah till then.THA THA guys..

"Ya Allah..permudahkan lah jalan hidup ku.Amin.."

Wassalam.

2 comments:

xOxO~fixa~ said...

dear hannah...long time x baca blog ko...
MYSM(miss you so much) la dear...
all da best k...
muahx...
ops terlebih sudey...
=p

hannaH said...

fixa hot..miss u too dear..xoxo
huhu..best of luck to u oso.