Thursday, October 29, 2009

Presentasiii..rama-rama dalam perutku.

tok logo company mekorg

Monday, 26th October

Al-Khalil Conference Room, CELPAD

Aritok grup aku presentation untuk subjek EOP (English for Occupational Purposes) LE4100.Subjek tok fun sebab sik macam core course yang lain. As usual lah nak blaja language.Tapi kali tok more to applications yang kita akan guna masa keja kelak…InsyaAllah.Mekorang disuruh form a company dikmpun.Company aku tok nama nya Green Enviro (M) Sdn Bhd.Cewwaahhh..haha more to biotechnology-based company.Since aku majoring in Mechatronics so aku blur gilaaa..haha..terutama pasal machine yang dipakey,chemical-chemical,and testing2 segala.So aku pun diberik jawatan Chief Financial Officer.Haha..aku kira mata duitan lah lam company tok.Everything pasal cost and duit.Company mekorang invent Transgenic Duckweed.

Kepada adik kakak yang siktauk Transgenic Duckweed ya apa..hmm nya adalah duckweed yang telah dialter dari segi khasiat nya..hahaha supaya membantu untuk menmerangkap toksik didalam aik.Kajian tok konon-kononnya pakey Indah Water lah tek konok.Lamak-lamak bok ku asa best juak molah research tok since lamak tok ku main oscilloscope,letrik,mechanical benda alah ya suma.Tok dapat lah juak lah aku nangga chemical suma-suma ya walaopon dalam gamba sajorkkkk..hehehe..

tok la gamba yg ku kagum ilak ya..ngeeeee.

Mekorang grup first yang present so best juak lah.Cdak miak clas gik lom berani nak nanyak banyak soklan bah..heee..and since mekorang lupak nak ngembak camera so aku xpat lah nak ngeso gamba presentation ya.

Wassalam.

No comments: