Saturday, October 24, 2009

..and I laugh again in EOP class

Wednesday, 21st October 2009, 1100am


EOP class, E5 level 2.



Urghhhh ahernya aku semangat datang class EOP awal memandangkan before tok aku suka datang lambat 5-10 minutes. Datang-datang class aku as usual akan duduk rah second row from front class. Class EOP agak fun la mun nak duduk depan compare to class ADSP yang menggerunkan aku ya nak (since Dr. Momoh suka nanyak soklan randomly mostly to sapa-sapa yang duduk depan matanya). Okay bebalit ngan cita ku tek. Aku sik ingat aritok presentation day,ermmm duhal da sigek grup gik lom present.Grup cdak brothers (panggilan untuk student lelaki and sisters untuk pompuan of course).Sedang aku duduk melangut whiteboard nunggu cikgu datang,tiba-tiba pintu tebukak.Duhal grup yang nak present pagi tok tek.Pfffffff..


Aku pun merati la cdak brothers tok melekat ketas majong pakey present.Sambil-sambil ya pat juak ku merati nak sorang tok.HOT OCCAY.hot ka??sik juak la.nya tinggi sbb yak u suka nangga.hmmphh..by the way,nak sorang brader tok tengah ngelepar nyiapkan notes rah ketas majong nya.BOLEH SIKK??heloo presentation in any minutes nya bok nak nulis.haha..dah nama rolaki koh.Lom lamak ku cuci mata datang la cikgu.So the presentation is starts….



Bro. HOT: Assalamualaikum..today our grup will present about "Effectives Skills in Presentation"..bla bla pok pek pok pek…


Bro. 2:..I will continue on the types of bla bla pok pek pok pek…


Bro. 3: Now we proceed to bla bla pok pek pok pek…and the last subtopic will be presented by my fren…


Bro. 4:…bla bla bla bla..there are several types of gestures..bla bla..let say leaning,we can see Abdul Rahman (salah sorang classmate mekorg) is sitting while leaning his body.As a good presenter,we shud sit in a proper manner bla blah..yada yada yada..



Masa Bro. 4 ya merik example Abdul Rahman ya suka duduk menyandar,Abdul Rahman pun muka sik ada respons langsung.Sambil matanya tetap nangga lantei or meja or ntah mekorang pun sik tauk.So time ya suma orang tetak nangga nya sebab sik merik respon apa-apa pun.Ingat tek nya akan nangga muka presenter ya sambil metol cara duduk nya.Occay fine ya sik pa gik.Next…



Bro. 4:There also several types of facial expression…blah blah yada yada..let say frozen face. (Sambil ya mata nya melirik ke arah Abdul Rahman)



Masa mata nya melirik ke arah Abdul Rahman ya..guess wat?Abdul Rahman still dengan muka sikda respon-tangga lantei-blur..That's the great example.Mula-mula suma orang tekejut but then..satu clas nang tetak leput-leput.Aku pun tetak sampey nitis aik mata.My Godness,what did the brother expect!!Nya ya presenter as well as a centre of attraction.Of course la suma orang akan merati nya dari suma aspek.Sah-sah nya nang sengaja nak merik "contoh" ya dengan "nunjuk" rah Abdul Rahman tapi dengan harapan nya sik obviously "nunjuk"..apakaa..suma orang lam class ya masih tetak dalam beberapa minit pasya.Aku sama juak nya sampey ku kenak cubit oleh kawan depan ku.Seriously,mun tokrang ada dalam class ya baruk tokrang rasa camne aku rasa.Pi at the end of the class aku rasa guilty juak netak nya gya ilak..huhuhu..SORRY Abdul Rahman.It's not all about you,but the expression of Bro. 4 ya reli makes me wanna laugh.



Wassalam.

No comments: