Thursday, June 11, 2009

Lawak spontaneous chekgu..

Haha..entri tok pasal satu ayat yang dipolah lecturer ku sem tok..Jaik juak ku salu anok lecturer tapi aku itok bah..Sir tok dahla suka nyebut ayat tok "ah haaa.."-->sebutan nak ujung ya panjang..

Petang tadik time clas nya nak merik sigek contoh.Tapi yalah nya foreigner bah.Sekpat ku nyalah nya juak.Tapi nya tok nang suka molah lawak i tell u ols..Antaranya tadik mekorang blaja pasal Right Career Path..Nya merik contoh tok..

Dr. H: As an example, I works in Proton Saga bla bla bla bla...

Erkk..sounds weird kan...tetiba Syaq depan aku dah tetak..alu nya noleh ke blakang madah ngan aku..

Syaq: haha..works with PROTON SAGA..it's PROTON occay!

Aku: ah haaa...he works with the car (proton saga) itself..wahh..hebaq mu nih!-->aku tek nyelepat juak morah ah haa nya ya..haha..

Okay dah2...kurang berkat lak nak final..haruss lah aku & Syaq ngagak Dr. H before final tok..nak mohon berkat or dalam bahasa cynical nya mengampu!

*Peringatan: Watak Syaq ya adalah watak dengan nama sebenar cuma watak Dr. H jak ku sikpat merik fulname..matii kita mun nya tauk..

Sekian makseh.

5 comments:

syaaban said...

ko tak baik ko kutuk sama dia bah...
aku supporter number 1 dia ko tau..
sik mauk kutuk dia k?
huahahahhaha

hannaH said...

mne de aku kutuk..aku juz teringat cerita2 kat clas..tu mkne nye aku sgtttt la konsentrett giteww..ah haa...hehe..

hannaH said...

ishh terer gak ko ckp swk..haha..salute2...

syaaban said...

huahaha...
kacak tak ayat swk aku?
hahaha...
aku dah lupe ar..
dlu ade kwn sabah dgn sarawak...
aku bley nyanyi lagu JAmbatan Temparuli..
hahah....

hannaH said...

haha..nang kacak..jambatan tamparuli tu lagu sabah...terer ar ko..wahaha..