Thursday, June 4, 2009

GOLDEN AGE..GOLDEN YEARS...GOLDEN IN Me...

"Hepi birthday to me,hepi birthday to me,hepi birthday to Sri Hanna,hepi birthday to Me.."


Lambat ada jak ku update hal besday ku..sekpa aku gik bz muchy muchy ngan besday surprise,exam and also shopping..haha..

Okay2 anak anak suma.Aku nak cita pasal besday ku riya.Kepada sesapa yang jahiliah sik ingat besday ku bila tok ku madah.Lahirnya miak nama Sri Hanna Bt. Ajak pada May 22,1985.So, taun tok aku genap 24tahun..genap ok sikda pepulohan or pecahan ka apa.Kelas gitew,usia yang aku suppose abis degree tapi atas kebengongan aku dirik pun,serve me rite!Sikpa,InsyaAllah April nex year aku abis..amin.

Besday taun tok aku celebrate di Johor Bahru ngan kakak ku,kak zizi & razif(gerek kakak ku).So,pada petang yang indah aku sampey di JB ya,maka dengan rasa teruja mek berempat minum teh c peng spesel d larkin(yahh ya juak ku konpiden,ndak ku tauk nama tmpt ya).Pi nang best lah sebab bukan senang nak minum teh c peng spesel di tanah malaya tok.

So,pada malam ya,tengah malam ya suppose ku nerimak jutaan sms wish besday(nan adoo koh..rami lupak).Aku tek diulun kakak ku meli aik lah..meli coke lah.Dahlah before turun lif meli aik coke ya mekorg missed lif sebab gago carik tuan eyh puan empunya sora nerais.."sann..oo sann".Nang very de ponss ok plus sora nya merinsak maka mek duak kak zizi keries yang amat nak carik kak ya alu missed lif bodo ya.Matilah ko ponss..gara-gara ko mekorg nunggu lamak gik.

Okay2,tok part best.Sampey di umah aku cam besa lah alu nerkam laptop ku nyambung ngecet.Tetiba kak zizi jadi spoiler,kantoi ku nangga nya merik signal rah kakak ku nak off lampu.Aku tek jeling-jeling jak rah kak zizi,dann apabila aku noleh balit rah laptop ku....

Aku:arghhhhhhhh...hahahahhahahahahahahahhaah...

Ada sebiji moist choc cake ngan candle very classic gitew.Walaupun kantoi pasal lampu aku nang tekejut juak sebab sebab sebab,aku tekejut efek lampu lilin rah muka kakak ku & razif yang megang kek ya.Ku ingat tek semandin ney..eyh ndak ku beghaney..hahha..pasya..

Aku:furghhhh........(blowing the candle lah bukan ku buang angin ngempis lemak rah perot)

Pasya kakak ku merik hadiah then terjadilah adegan comolot..eyh ko jangannn..com pipi..yalah tanda sayang ku & grateful ku ngan kakak ku.Ermm..quite hepi juak lah besday taun tok.Thank you muchy muchy my family members(bapak,babu,kak fydah,kak byah,riena),razif(gerek kakak ku yang sporting),kak zizi(housemate kakak ku/kembar kakak byah),kawan mawan ku eyh..kawan-kawan ku,dan sapa sapa jak yang ringan mulut wish besday aku doakan aku.I love you all..

So,banyak juak kejadian lucu selain kes kantoi ya tek.My besfren siap wish 2 ari lebih awal.Kelas ko nyah..

Donna:Seri hepi besday..blablabla...amin...
Aku:Thanks but besday mek gik 2 ari donna..
Donna:errr..henpon mek salah save lah ya..hahaha..
Aku:sekpa2..dah kantoi nak nak polah gney..hahahhahahha cali nar ktk bah..blablabla..

Sik cukup ngan besfren ku,da miak Law UIA tok gik lah.Mula2 nya wish lam fesbuk aku,p mayb nya dah sedar tersalah ari nya delete tanpa aku sempat maca.Tapi,esoknya..stil belom besday ku juak nya wish lagik.Kali tok pakey sms so no turning back bro.Sekpat lah nya nak larik dari di tetak oleh aku..hahaha..

Fahmy:Hepi besday Seri..
Aku:Thanks..walaupon awal(aku tetak leput2 time maca sms ya)
Fahmy:larr yeke?alamak salah lagi..hahha sori..
Aku:xpe2..its ok.
Fahmy:I nak jadi org first wish u--->gik juak nak kaber oii
Aku:hahha..ok alasan u accepted!

Adoiyai nang lawak lah..hehe..Walaupun banyak kejadian memalukan tapi at least sidak ingat ngan besday aku..Okay2,dah cukup-cukup tetak ya.Tok aku ngeso tokrang gamba pada malam besday ku ya..






4 comments:

ixaty said...

happy befday sri.....
ayat yang biase >>"da tue ko ye..hehe"

hannaH said...

haha..tau xpe..nway tenkiu..hehe..

Vincent said...

happy brithday, always be happy ya...i know u can do it =)

hannaH said...

ing shi..tenkiuu.