Saturday, February 19, 2011

Kau Pernah Jumpa Dokter Lelaki Pakai Subang? Cool habis.

Lumrah hidup aku kena punch card 'demam' sebulan sekali. Kali ini baik punya demam. Hari tu dah pegi clinic kat Twin Tower Medical Centre. Tapi dokter bagi ubat flu saja, demam tak teruk lagi.

Hari ini siap dapat MC lagi. Dokter bg antibiotik dengan ubat sakit tekak. Sakit tekak keluar kahak berdarah tetap jugak aku melahap. Kau tahu tak? Mesti tak tahu bukan, kalau sapa2 angguk aku ketuk. Tadi dokter yang rawat aku tu lelaki India pakai subang. Cool huh? 

Selalu jumpa dokter skema cakap kalau boleh guna bahasa Kamus Dewan Bahasa & Pustaka. Tapi dokter ni lain siap nasihat makan ubat,minum air banyak2 intonasi macam cikgu2 marah murid malas makan ubat.

Mak aku pesan. Dia bilang "makan sayur banyak2, terutama tomato mentah yang masak ranum."

Okay hari ini menu tengah hari makan nasik dengan tomato. Yay! Berjaya kunun nya walaupun tomato setengah biji je pun. Tak efek!

Ohh ya sekarang nafsu membuak2, eh2 bukan mahu bermaksiatan. Tapi bernafsu untuk membaca kisah2 lagenda setiap negeri. Masa kecik2 selalu pinjam buku kat library, tiap2 hari mesti ada buku nak baca. Dah tua2 macam ni, bila orang tanya berapa kali kau pergi library? Sebelah tangan punya jari belum tentu habis aku guna untuk hitung berapa kali.

Ohh aku makan ubat flu tertidur sampai petang. Syiok habis. Bangun2 layan blog Kak Aida dan Cik Geli2. Baca blog kak aida tak sah kalau tak nangis. Gila tabah ini wanita, agak2 sapa yang putus cinta pergi melahar pasal ex-BF dia, apadahal? Aku tak sedih sangat. Baca dulu blog Kak Aida ni baru korang tau apa itu frust menonggeng.

Aku doakan Kak Aida tabah mengharungi hidup. Amin. Kepada sesapa yang suka cerita2 kekeluargaan (uhuk2 18sx uhuk2) boleh lah baca blog Kak Geli2. Tak ada lah lucah pun. Sesuai untuk semua golongan pembaca. Yang otak kuning cepat aje nak klik link Kak Geli kan? Gila keji kau!

Okai lah. Aku nak sambung main game lepas tu makan ubat, lepas tu tidur. besok kerja. Arhh tensi MC satu hari saja. Pfft.



"Ya Allah. Permudahkan lah jalan hidup ku. Amin."




Wassalam.



2 comments:

AmirFX said...

Doktor laki ka ompuan? Thumbs up la mun doktor ompuan ya makei subang blink2... Kim salam ngannya mun ktk ada nemu gik.. haha...

hannaH said...

Amir..jantan la op cosss! haha boleh isok2 mek g clinic mek madah k.