Saturday, December 18, 2010

Tak Semua Orang Aku Boleh Bergurau Lucah.

Kalau binatang pun bila makanan kena curi mesti diorang marah jugak kan? Sampai keluar bunyi ar ar arrr.

Sama jugak macam aku. Kalau cuti dibekukan sudah tentu aku pun marah.

Okai hal binatang berebut makanan takda kena mengena pun dengan cuti kena tahan. Saja aku suka nak sebut ar arr arrr tu. Nampak macam lucah sikit.

Tiket aku dah beli. Dah siap print guna printer ofis lagi tau. Tup tup enam jahanam cuti aku kena bekukan hujung tahun ni.

Manager akan sain cuti aku kalau ada sebab alasan kukuh. Samada kematian atau perkahwinan (diri sendiri ye, kakak kawen tak dikira). Jadi sekarang aku sentap!



SENTAP YANG AMAT!



Besok aku nak pergi keja dengan mood sentap. Mana2 staff customer service buat salah besok aku sumpah jadi batu terus!




"Ya Allah. Permudahkan lah jalan hidup ku. Amin."



Wassalam.


4 comments:

AmirFX said...

Ktk sumpah sidak jadi PS3 jak.. Dpt k layan time kebosanan kelak.. haha..

Abg.Syuk said...

tedah kenak beku... panggang kalinya

hannaH said...

Amir..aok oh..ada juak pekdah nak?

Abg Syuk..aok eh panggang bok nyaman.

Unknown said...

so apa cer?