Wednesday, January 26, 2011

Sumpah Aku Bukan Membelakangkan Tamadun.

Eh ehh dah 26 Januari ek? Gila lama aku tak updet blog. Aku balik Sarawak terus lupa daratan. Dah takda masa nak updet. Gila ayat macam diva.

Sebenarnya hujung tahun hari tu aku balik Sarawak 2 minggu. Kakak aku nikah. Aku jadi pengapit. (Pengapit yang gemok, sekian terima kasih). Lepas tu pergi Kuching, sanding belah laki pulak. Gila best jugak! 

Yang best sebab tukang hantar nasik minyak siap pakai serban & jubah Pak Arab. Okay aku terlebih eksaited masa tu sampai pekerja tu sengih2 macam kerang busuk perli2 aku macam sakai.

Apa yang best lagi? Sebab bila majlis kat Kuching aku jumpa Kamal & Azah. Kami bergosip dari mula majlis sampai habis makan. Sempat betulkan sebutan MC. Maaf ye pakcik, itu semua tindakan refleks. Tak sedar2 lagi tu duduk meja VVIP. Semua orang pandang semacam.

Nanti aku upload gambar okai. Sekarang busy balik sebab kembali ke KL. Seperti biasa Parkson memerlukan pekerja penting seperti aku. Ya aku memang penting sebab masuk2 keja hari isnin, Kak Nab bagi ayat macam ni.


"Eh ingatkan kamu resign. Habis dah kelam kabut counter Customer Service kamu takda. Bagus lah kamu dah balik." (Ayat last tu aku tambah sendiri ngeee).


Sebenarnya aku takda lah penting sangat. Cuma budak2 baru CS tak tahu taktik menghalau customer Diva. Sebab tu kalau aku ada, belum sempat customer panggil Manager, aku dah halau siap2 bagi free gift tutup mulut.

Eh terlupa pulak kan. Selamat Tahun Baru 2011. Semoga tahun ini memberikan ke-sukses-an untuk aku, keluarga ku, dan kepada semua pembaca dan blogger2 sekalian. Amin.

Sekarang aku off day. Mahu sambung nonton My Girlfriend is Gumiho. Hoy Hoy. Hilangkan rasa sedih sebab Aidil si Exec CS dah resign semalam. Aku doakan beliau mendapat pekerjaan yang beliau idamkan dan semoga beliau berjaya.




"Ya Allah. Permudahkan lah jalan hidup ku. Amin."



Wassalam.

3 comments:

xOxO~fixa~ said...

hannha...lama gila aku menantikan post ko...kelas kan ko ada peminat setia mcm aku...hahaha...wei ko g kawen ade x?
looking forward nak jmpa ko la...later kot...
gosssiiippp...=))

AmirFX said...

Nang lamak dah ktk sik mengeblog... Nway, kmk amin juak lah.. Semoga ktk sukses juak...

hannaH said...

Fixa..haha tgn aku dah gatal nak updet tapi mak busy uols!nnt2 kte XOXO k?

Amir..bz blt umah riya.sambung gik keja.mataii.