Thursday, January 27, 2011

Aku Tabik Gila!!

Aku suka sangat lah bila duduk kaunter sebab orang2 HQ akan call setiap masa untuk check phone courtesy.

Yang paling kennot go bila mereka recycle atau dalam bahasa mudah nya kitar semula pelakon yang sama walapun jarak masa dia call dalam 10 minit saja.

Kalau dah cakap tergagap2 walaupun kau guna bahasa Sanskrit sekali pun aku tetap kenal kau. Gila menjengkelkan. Ibarat kau jantan kaki pakai skirt pendek aku tetap boleh cam kau jantan. Okai takda kaitan sebenarnya. Cuma aku tak jumpa kata kiasan yang bersesuaian.

Alkisahnya mula2 dia call guna bahasa melayu. Tanya brand idetmitsu apa ntah.  Lepas tu tanya "ni customer service Parkson ke KLCC?". Ulang2 uols sampai berbuih2 aku jawap.

Lepas selang 10 minit dia call lagi. Kali ini lebih bertamadun bunyi nya sebab menggunakan bahasa inggeris. Tapi macam yang aku cakap mula2 tadi lah. Hatta dolmat (eh bukan2 hatta dolmat tu pereka fesyen yang aku suka sebab rambut dia chantek). Okay mengarut di situ. Maksud aku hatta dia cakap bahasa sanskrit pun aku tetap boleh cam.

matilamakk!!


Time2 macam ni la sentap sebab teringat kat Aki dan Aidil. Uwarghhh mak sentap uols!

Tabah tabah. (sambil kunyah cookies subway).



"Ya Allah. Permudahkan lah jalan hidup ku. Amin"


Wassalam.

3 comments:

AmirFX said...

Rekod jak suara ktk lepas ya engkah jak kat tipon.. haha..

hannaH said...

Amir..yalah tek.sik juak lelah nyaut tipon kakya nak oh.

Unknown said...

haha..mcm2 cita pula c2 skrg! ;) rindu anda