Tuesday, May 12, 2009

massage..massage..

sori ku baruk da masa ritok molah entri sal aktibiti ku ngan kakak ku ari minggu ya tek.Oleh kerna nya ngukum aku nunggu nya almost 3jam sabtu ya leka nya nak ber'beauty fitness',so aku pun mintak lah cia molah wellness ari minggu ya.So,melayangla berterbangan duit muit nya k aku massage & sauna riya..Wahh,ko jangann mek duak tek sama-sama lah massage ala-ala beauty queen tapi kakya kakak ku nak molah facial.Nang adooo??ko sik nangga aku nunggu nya kakya kedak cacin rentong!2jam oii...2 kali ku kuang kuit rah tesco ya lom juak siap.Aku tek sampe dah nak nulong cleaner ya mersi toilet jak tinggal.Gerek kakak ku tek netak aku jak.Ya nya madah.."gya lah rasa mek nunggu salu..hahahha"..demm..sekpa-sekpa nway massage ya nang best superb!aku rasa aku kembali di alam remaja..udah gik ko seri..berangan!sak jak ko ya nak masok 24 taun sik lamak gik.ok lah sebelom ku ngereco ku nak nyambong donlot gosiip girl lok..xoxo..

Sekian makseh.

No comments: