Saturday, May 9, 2009

aku cayak ku boleh terbang!

Yahh..entri ku ya bukan maksud ku nak jadi syirik..sitok ku translate lok:aku caya ku boleh terbang=i believe i can fly..nahh aku sikpat nahan dirik ku terngangak depan tibi nangga Hafiz AF7 perform second song nya I Believe I Can Fly..ko jangann!sampey jujoh aik lio ku koatan ngangak besar ilak.Yabbi dengar ko sora nya lok koh..nang kacak gila lah..gila pun sik kacak giya..aku tangkap lentok ngan lagu ya tadik.Bangga juak ku da anak Sarawak yang menar-menar oustanding lam relity program camtuk.Bukan sik penah ada,tapi yalah bila sik cukup pakej urang sik mok ngundi.Contoh paling dekat Bob AF2.Sora nya koh,lemak merdu disukai ramei..tapi dot dot dot urang sik mok ngundi.Sikpa at least nya sik jadi chempiang AF2 terpileh juak nya ke Hollywood represent Malaysia..Tokrang sik bangga apa camya??
Yang ku rasa agak unfair sal AF MASUK..sora ku lom cukup nyering nak madah aku nang rasa menda-menda ya unfair.Coba jak mejin,sah-sah student ya dah terlepas 2 minggu yang sangat-sangat lah very the important..nahh banyak kata penguat ku.Mun camtuk ku time sekolah dolok udah ku ditikam k duster oleh cikgu BM..student ya tauk-tauk masok k final ajak..kita dah tauk la sapa yang masok,dari AFMASUK ya diwujudkan aku nang dah tauk sapa akan diserap masok,aku bukan ahli nujum tapi AF tok nang dah dikenali bila jadi pebret ramei so senang lah nya nak masok even ku rasa talent nya sik lah giney-giney.So sapa-sapa peminat student ya mun kitakorang marah ku madah camtok,coba tokrang nengar bait-bait sora nya lok.Setakat muka kacak,stylo(kunun!)..mun nya kelak kuar tokrang sik juak tokrang nak meli album ori nya nak,sak jak tak urang donlot dari tenet ajak.Mun menar bakat nya besar,tokrang minat gila babeng,so boh la cokot meli album nya klak(mun ada lah..mun ndak nengar nya belagu lam iklan jaklah)..tok fact bah,tangga berapa banyak kitakurang meli album ori artis keluaran AF?masa sidak lam AF berabes kredit AFUNDI p dah kuar nak meli album RM18.90 ya nang liat..yahh aku sik juak penah meli lah p ku sikda molah prangey kedak tokrang ya eyh..
Dah-dah,endak ku abes-abes nak ngerepak.Ok lah ya kali rejeki nya pat masok final k tiket "fast forward"..yahh pa kah reti nya..sik kesah lah nya masok final ka,ramei pengundi kah,stylo ka,apa kah..janji ku tetap sokong HAFIZ AF7..and the most important Hafiz & Akim pat special invitation molah show rah wedding Adlin Aman Ramli!Aril ada?sik adoo koh..ko jangann!ko ingat nyanyi rah orang kawen sikda standard??helo,arumbulak lom panas burit kuar AF7 udah dijemput molah show..sik tokrang bangga gik??sekati tokrang empun lahh..ada aku kesahh..sik ado kohh..
*kakak ku nyuroh nyelit nama nya lam blog tok k molah nya pemes(kunun!) maka nya tegeley-geley jak 3G ngan gerek nya bkan nak sapot aku emo tok..siney ku nak nyelit kan ho?sik dapat kohh..tok entri k apis golong jak!
Sekian makseh.


No comments: