Sunday, November 2, 2008

hari ini hari AHAD..

huh..dah hari ahad??aku bru bukak DS (decision science)..adeh de 2 subjek jek lagik aku x bukak..exam isnin ni opss esok petang...aku cam rse nak nangis..tapi pe leh wat.ak yang dok syok tgk muvie lah..tgk drama lah..makan megi lah..minum teh la..main tenet la..hurmm..no turning back..xpe2..aku abeskan mlm ni pastu aku makan notes math plak..pastu g exam dgn mata cam panda..

actually,bkn nie yg ak nak ckp..hari ni hari ahad??pehh..lagi genap seminggu=7hari=168jam=10080minit jek lagi aku balik umah..aku dah x saba nak balik umah..gile tensii sem nih..las week bru jek lepas azab presentation FYP1...nasib aku baek punyerr.dapat killer examiner->Dr. Rai(i leb u sir!)..before presentation rasa cam nak heart attack wen i saw there were three examiner instead of two(supposedly)..then i start present..yada..yada..yada..then,Dr. Rai bukak mulut..wow amazing sgt sbb sir langsung x tnye soklan..sir juz suh carik senior tlg aku accomplished kan project..pehh aku kuar terus call nienie..aiyok sori ar geng kalo ko marah sbb korg semue kene dgn teruk aritu..huhu..aku rase aku tiup2 dah kot kat muka sir..haha..heh..dah ar xnak riak sgt..Allah marah tau org riak!okeh2..aku nak sambung study..

2 comments:

fisha1245 said...

aku tau ko bukan takat hembus..ko dah siap kipas muka diakan?

hannaH said...

sbenar nye ak kenyit mate b4 present..haha..eley ko blom rs lg present FYP...macam nak luruh jantung aku..haha..