Wednesday, November 5, 2008

aku percaya akan JODOH..

aku percaya sangat pasal jodoh ni..bukan jodoh aku lah..tapi jodoh TOM & DS aku...aku tak tau le nape uia ni suke kenenkan exam TOM & DS tu skali hari yang sama...start dari test 1 sampai test 2..dah tu sampai ke sudah final pun hari yang sama...this last two days are the most horrible moment i've ever experienced...aku start paper dah la lambat 3rd nov..orang lain dah tarik beg balik kampung aku baru nak kecah-kecah gi exam..dah pulak exam lambat start,exam 3 papers dalam 2 ari..otak aku dah disabled dah nie...malam before exam TOM+DS,aku baca buku dua-dua skali..macam lagu "madu di tangan kiriku,racun di tangan kananku" pehh leh tukar kanan tangan aku pegang TOM,tangan kiri aku pegang DS..aku dah tak cukup tido.tambah lagi aku selalu sangat diganggu dengan bunyi henpon aku sendirik..bukan aku saje suke letak henpon sebelah kepala time tido tapi aku terpaksa..terpaksa ok!!sebab jam cap MILO aku dah abes battery..so aku kene pasang alarm kat henpon..orang nak text or call aku bukan masalah sangat..yang jadik masalah nye ble orang call aku pastu tanya "sape ni ek??" dengan nada suara macam aku plak yang call die..pe kes?ble aku tanya balik sape,die dengan lagak sombong badut dia cakap aku tak reti bahasa..pehh first dah kacau aku tido,second aku yang tengan plan nak sambung mimpi tadik pun tak jadi sebab dia bleh mencarut...sampaikan aku jawab balik kat mamat tu "heh,dah awak call sy le tanye siape?..nak ape??..tak kan b**** sangat kot?"..pastu aku letak...haha..puas ati..ko puas ati mencarut aku pun puas ati dapat balas balik..tapi aku tetap tensii sebab aku tak leh sambung tido dah pastu..eyh..pas aku letak..bapak aku plak call.aku pun control suara so bapak aku tak tau yang anak bertuah dia baru bangun tido..haha...pastu dia ajak ym..adui..terpaksa la aku layannn..iklan jap...hermm...nak sambung sket pasal gangguan henpon nih..my ex punye awek suka main serang-serang..kot-kot dia terlebih kredit or dah bosan sangat takde orang nak sms ngan dia...skali dua kali aku bengang tahap darjah enam...tapi selepas dikauseling rakan baikKU..haha...aku dah nekad..satu insiden berlaku bilamana perempuan tu memilih hari yang bertuah untuk dia..dia text aku dan mulakan mukadimah dengan bahasa carutan yang kadang-kadang sukar aku nak paham...aku pun wat short ending dengan meREPLY.."aku rasa ko ni bodoh sebab suka nak ajak orang gaduh pasal lelaki & i'm not dat type ok!"..pehh pastu sampai lah laa nie..dah takdak dia berani nak text aku..haha..hish..tak baik la mulut aku slalu cakap b****h...tapi dengan cara tu jek aku leh hidup dengan aman bebas dari gangguan makhluk perosak...hhaa..pe yang aku dah mencarutkan ni??hurmm baik aku tido..

1 comment:

RAY massage 2u said...

salam hannah...

ape benar kitak org sinun juak..
nang ada...tapi yg sbetulnya memang benarlah kita kna percaya ajal,maut,JODOH pertemuan di tangan ALLAH...dah jodoh kita brjumpa dlm dunia siber ni...klu x bz...miscall me....ray