Tuesday, September 8, 2009

stress yang amat paling sangat.

Perghhhhh...stress stress stress...FYP lom siap..midterm exam bertimbun-timbun..quiz gik..fening la fening lah..chemnitukk.Masa kin santak rasa ku.Ilang suma ke-eksited-an aku nak beraya..ni tek pas raya da 4 minggu gik nak nyetel suma benda.Dr. Amir gik mala tercarik-carik.Angol sa nyawa saya,kelak ku nemu nya madah sik pelu meeting every Friday,dah ku sik nemu pandey juak nya berayi tercarik-carik ngan aku koh.perghhhhhh rasa cam nak terjun dari tingkat 10 KLCC.Hoping raya taun tok yang terakhir aku masih student.Cukup-cukup la 7 taun ya rasa ku nak.Boh nak ditambah lagik.Mun sikmok nak rasa penangan torpedo bapak ku pandey-pandey la abis study cepat-cepat.

Chemnitukk..stress eh ngenang dirik bangun tido mikir suma ya..makan pun mikir hal ya..bila gik ku nak mikir hal dirik ku mpun mun camtok.Adakah sampe April nex yer..macam sik jak.Clearance gik after April,konvo gik August ya,bila ku nak balit ke Serawak camtuk?Aduh mode posa pun ku rasa taun tok cam cepat jak.Aritok dah masuk 18 Ramadhan..perghhh tinggal 11 ari gik nak posa eh..ciarghhh kacaakkk eh.Asa cam sedeh jak nak ninggal kan Ramadhan tauk tok.Tokrang camne adik kakak suma?Engkali koatan berkat ku salu madah mudahan Ramadhan kali tok lebih bermakna,aku nak terasa juak la rahmat nya taun tok (sambil pose-pose melipat sejadah).Ramadhan taun tok rasa lain eh.Kali aku makin tua juak engkali..hmmm chemniituk..harussss la membuang perangey childishrina dan gedikrina bak kata oon nak.

Satu benda gik nak dipikir.Pi aku malas nak pikir semena nya.Sem depan 24 credit hours,matilahhh aku tekangkang nak ngabis suma subjek ya.Aku dah pomis juak ngan Dr Naim Sidek nak score sem tok..Aduuuuuh aku sikmok pikir..Haruslah sem tok GAMBATE.Sem tok dedicate pakey dirik mpun lok..lantak la ngan benda-benda lain yang sik penting.Gambate seri..gambate (sambil pose-pose ngikat kain gambate rah palak cam nobita nak)..

Wassalam.

No comments: